Minőségirányítási Rendszer kiépítése

A Fuzzysys Kft. a

Szoftver rendszerek, informatikai és elektronikai berendezések és egységek fejlesztése, tervezése, szerelése, telepítése, üzembe helyezése, karbantartása, informatikai és elektronikai projektek fővállalkozásban történő lebonyolítása. Irányítási rendszerek tervezése, tanácsadása és kapcsolódó oktatási tevékenység

érvényességi területet tűzte ki célul 2002 június 01-én.

A cégünk a minőségirányítási rendszert a cég teljes tevékenységi területére építette ki, az ISO 9001:2000 szabvány követelményeinek megfelelően 2002. október 20.-i hatállyal hagyta jóvá.

A minőségirányítási rendszer tanúsításának időpontja 2003. június 10-e volt.

 

 

 

Minőségpolitikai Nyilatkozat

 

A Fuzzysys Kft. 2003 februárjában megfogalmazott minőségpolitikája alapvető célként tűzte ki vevői bizalmának fokozását, elégedettségének növelését.

 

Ennek a változatlanul alapvető célnak érdekében a szervezet

- folyamatos kapcsolatot tart vevőivel, az igények és lehetőségek egyértelmű tisztázása érdekében,

- szolgáltatásait állandóan korszerűsíti, hogy elébe menjen az új és várható vevői igényeknek és felhasználja a technikai fejlődéssel járó új lehetőségeket,

- szolgáltatásai sorsát teljes élettartamuk alatt figyelemmel kíséri a megfelelő tapasztalatok levonása céljából,

- korszerű infrastruktúrára alapozott közvetlen vevőszolgálati információs rendszert alakított ki,

- kialakította és fenntartja a szervezet MSZ EN ISO 9001:2001 szerinti minőségirányítási rendszerét, amelynek fő feladatai:

-- a szervezeti folyamatok összehangolása az optimális szolgáltatás minőség biztosítása érdekében,

-- a szervezet külső kapcsolatrendszereinek szabályozása, a követelmények, (feladatok, minőség) egyértelmű rögzítése érdekében, mind a vevők, mind a beszállítók /alvállalkozók felé

-- a szükséges információáramlás biztosítása.

 

Ezen túlmenően a minőségirányítási rendet olyan fontos tényezőnek - befektetésnek - tekintjük, amely a szervezet hatékonyságát és versenyképességét növeli.

A minőségirányítási rendszer folyamatos felülvizsgálatra és szükség szerint módosításra kerül - részben a tárgyalt folyamatok tökéletesítése, részben a szervezet helyzetének, és minőségpolitikai céljainak figyelembe vételével.

 

Budapest, 2003. február 1.

 

 

 

Sándor Tamás

Ügyvezető igazgató

 

 

 MSZ EN ISO 9001:2001 tanúsítványok